مرکز تخصصی تابلوسازی پاسارگاد

تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلو های منحصر به فرد و خلاقانه با انتخاب ایده های نو و اثر گذار

مرکز تخصصی تابلوسازی پاسارگاد

تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلو های منحصر به فرد و خلاقانه با انتخاب ایده های نو و اثر گذار

شرکت تابلو سازی پاسارگاد قادر به ایده پردازی برای تابلو و دکور فروشگاه ها ، دفاتر کار و ساختمان ها است ما می توانیم ترندهای نو در حوزه تابلو سازی را عرضه نماییم. به همین دلیل سعی داریم تمامی دستاوردهای خودمان در حوزه تابلوسازی را در سایت به نمایش گذاشته تا مشتریان اشراف بیشتری نسبت به مجموعه تابلو سازی پاسارگاد داشته باشند. سعی نمایید با مقایسه محصولات ما در تمامی قسمت های داخل سایت و خواندن کامل مطالب و مراجعه به تمامی صفحات اعتماد بیشتری به ما در ساخت تابلو جدید داشته باشید. اینگونه می توانید تشخیص دهید کدام نوع و مدل تابلو مناسب کسب کار شما می باشد.


blog.ir
blogspot.com
persianblog.ir
mihanblog.com
blogfa.com
blogsky.com
Stories by tablosazi pasargad : Contently
wordpress.com
parsiblog.com
tebyan.net
niloblog.com
javanblog.ir
aramblog.ir
titablog.com
mizbanblog.com
roomfa.com
zoho.com
withtank.com
siterubix.com
aircus.com
site123.com
تابلوسازی پاسارگاد
doodlekit.com
wixsite.com
disqus.com
tablosazi 023 – Medium
تابلوسازی پاسارگاد · GitLab

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

تقریبا در همه فروشگاه ها تابلوسازی و تغییر تابلو مغازه یا برند ، ترفندی برای تغییر ساختار فروشگاه به شمار می رود. در اینجا چند نکته برای انقلابی کردن طراحی فروشگاه با تمرکز بر تابلو مغازه معرفی میکنیم.

 

اهمیت کیفیت متریال استفاده شده تابلوسازی – چلنیوم ، پلکسی ، کامپوزیت ، استیل و لامپهای اس ام دی

تابلو مغازه به عنوان مقرون بصرفه ترین روش تبلیغاتی بشمار میرود که علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری به عنوام بولتین تبلیغاتی شما بصورت 24 ساعته و در هفت روز هفته (24/7) برند شما را نمایش و تبلیغ میکند. از این رو طراحی تابلو مغازه و کیفیت و ماندگاری تابلوسازی نقش مهمی در تاثیر گذاری تابلو حروف برجسته شما خواهد گذاشت. عدم تغییر نور و میزان روشنایی لامپهای اس ام دی ، سلامت، ماندگاری و کیفیت متریال و ورق های مورد استفاده در حروف برجسته تابلو سازی اهمیت بسیاری دارد.

در تابلو کامپوزیت ، جنس ورق کامپوزیت ؛ در تابلو چلنیوم و تابلو پلکسی، جنس لبه چلنیوم و ورق های پلکسی ، در تابلو استیل ، جنس ورق استیل و ضد زنگ بودن آن ؛ در تابلو ترمووود ، جنس چوب ها و اصالت آن اهمیت بسیاری دارد. اختلاف قیمت لامپهای اس ام دی خوب و بد بسیار است و قیمت لامپ های با کیفیت به 3 برابر لامپهای بی کیفیت میرسد. از این رو با توجه به اختلاف فاحش قیمت متریال تابلوسازی ، قیمت ارزان یک تابلو دلیلی جز استفاده از متریال نامرغوب نخواهد داشت.

فرض کنید تابلو شما در ارتفاع 10 متری نصب شده باشد. بعد از گذشت شش ماه تعداد محدودی از لامپ های تابلو خاموش شوند، همین تعداد کم باعث ناکارامدی تابلو شما خواهند شد و نیاز به هزینه مجدد برای تعویض آنها خواهد بود. این هزینه های تعمیر ممکن است بارها برای تابلو مغازه شما اتفاق بیافتد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که تابلوسازی پاسارگاد برای شغل شما به ارمغان می آورد این است که که واقعا به معنای واقعی در بیست و چهار ساعت شبانه روز در سال و سالیان متمادی برای شما تبلیغ می کند. زیرا همیشه برقرار است مخصوصا اگر مجری تابلو شما از تابلوساز های حرفه ای که خدمات حرفه ایی تابلوسازی می دهند باشد میتواند تضمین کننده این باشد که حداقل در چهار سال تابلو شما بدون خاموشی خواهد بود، لازم به ذکر است تابلوسازی پاسارگاد در رزومه خود این اصل مهم را بصورت مشهود و ملموس اجرا کرده و یکی از تفاوت های کار این مجموعه اصل پایداری تابلو شما و کیفیت لازمه است.

شما با هزینه ایی معقول و منطقی می توانید همیشه بدرخشید و مردم و مخاطبان شما را ببینند. چه تبلیغی بااین کیفیت میتواند دراختیارتان باشد.

شرکت تابلوسازی پاسارگاد به عنوان تنها شرکت ثبت شده فعال در حوزه تابلوسازی افتخار دارد بعنوان وارد کننده لامپهای اس ام دی باکیفیت از کشور کره تحت برند خود ” آریو پاسارگاد ” از با کیفیت ترین لامپ های اس ام دی در محصولات خود استفاده میکند.

اس ام دی های ساخت کره با برند تابلوسازی پاسارگاد

اس ام دی های ساخت کره با برند تابلوسازی پاسارگاد

اهمیت طراحی در تابلو سازی

اگر قرار است یکبار برای تابلو مغازه خود هزینه کنید و چند سال از آن استفاده کنید، بهتر نیست که طراحی آن زیبا، جذاب و منحصر بفرد باشد؟ اهمیت جذابیت و یکتایی تابلو مغازه در تابلوسازی بسیار بالاست و بر هیچ کس پوشیده نیست. برندهای معتبر به اندازه کیفیت تابلو به طراحی آن نیز اهمیت میدهند. جذابیت تابلو نگاه مشتری را جذب میکند و هدف از نصب تابلو مغازه چیزی جز جذب مشتری نیست. طراحی میتواند هزینه بر باشد. اما در شرکت تابلوسازی پاسارگاد طراحی تابلو مغازه یا برند شما به رایگان انجام میشود. طراحی تابلو توسط کارشناسان گرافیک و معماری با نظرات شما صورت میگیرد و طرح نهایی با تایید شما ساخته خواهد شد.

هدف اصلی از ساخت تابلو  مغازه برای کسب و کار من چیست؟

آیا نام تجاری (آرم) قابل قبولی دارم؟

مخاطبین و مشتریان من قرار است چه چیزهایی را از دیدن این تابلو حروف برجسته درک کنند؟

سوال هایی است که قبل از پرداختن به بخش طراحی باید از خود بپرسید.

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

تابلوسازی به سبک مدرن

در مقالات معرفی مدرن ترین سبک های تابلوسازی به حروف برجسته تابلو استیل و مدل تابلو وکیوم و نحوه اجرای آنها اشارهو توضیحاتی داشتیم، میتوان گفت این مدل تابلوها در تابلوسازی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مدل های تابلویی است که معمولا برای سردرب مغازه و تابلو فروشگاه استفاده می شود.

حال گفته خود را کامل تر میکنیم و  به چند مدل تابلو مغازه و تابلو سردرب مغازه میپردازیم. هرچند دامنه مدل های تابلوسازی بسیار متنوع است اما چند مدل خاص وجود دارد که به طور مثال برای سردرب مغازه و تابلو سردرب فروشگاه ها بسیار استفاده می شود.

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات

انواع تابلوسازی های مدرن عبارتند از:

تابلوسازی و مدل تابلوهای لاس وگاسی . تابلوسازی به سبک وگاسی طرحی شلوغ به حساب می آید و شاید نوعی هیجان را در مشتری ایجاد نماید اگر به شهر بازی ها و فست فود ها و رستوران ها توجه کرده اید بیشتر از تابلووگاسی استفاده کرده اند.

تابلوسازی و مدل تابلوهای مغازه کریستالی . تابلوهای کریستالی شاید حدود یکسال است که وارد بازار ایران شده است و طرفداران خود را دارد. تابلو مغازه و تابلو سردرب فروشگاه ها با سبک تابلو کریستالی بسیار جذاب و جالب توجه است.

تابلوسازی و مدل تابلوهای مغازه لبه سوئدی و لبه هندی . تنها تفاوت چلنیوم با لبه هندی یا لبه سوئدی در یکدستی و هم سطح بودن آن است.

تابلوسازی و مدل تابلو مغازه چلنیوم . متریال آن قیمت مناسبی دارد و همچنین اجرای آن بسیار راحت تر از باقی تابلوهای مغازه و سردرب فروشگا ها است.

در نهایت باید گفت تابلو مغازه به عنوان رابط اصلی محصولات بازار و مشتریان میباشد که با طرح های مختلف تبلیغاتی میتواند ارتباط بین محصول و مشتری را تعیین کند. تابلو مغازه باید قوی ترین و بهترین ارتباط میان مشتری و کالا باشد. تابلو مغازه خوب بستگی به کیفیت متریال ، تجربه تابلو ساز تنوع گرافیکی رنگ های متناسب با محصول و شغل دارد. هرچند که در زمینه انتخاب محصول سلیقه مشتری نیز دخیل است و یک مشتری بعد از انتخاب سلیقه ای نوع تابلو مغازه به مواردی چون کیفیت، ماندگاری و نوع متریال دقت میکند. تابلو تبلیغاتی مغازه، هویت حرفه و شغل آن مغازه می باشد. با یک طراحی تابلو مغازه منحصر به فرد، خلاقانه و چشم نواز، می توان پتانسیل آن مغازه را به حداکثر رساند.

مقالات مرتبط:

عوامل کلیدی جذب نگاه مشتری در تابلوسازی

نقش تابلوهای دیجیتال در تابلوسازی

تابلوسازی پاسارگاد ارائه دهنده خدمات ساخت تابلو چلنیوم – تابلو مغازه – تابلو کامپوزیت – تابلو استیل – تابلو حروف برجسته در سراسر کشور

اهمیت تابلوسازی در تبلیغات