مرکز تخصصی تابلوسازی پاسارگاد

تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلو های منحصر به فرد و خلاقانه با انتخاب ایده های نو و اثر گذار

مرکز تخصصی تابلوسازی پاسارگاد

تابلو سازی پاسارگاد سازنده تابلو های منحصر به فرد و خلاقانه با انتخاب ایده های نو و اثر گذار

حروف برجسته تابلوسازی پاسارگاد

حروف برجسته تابلوسازی پاسارگاد
در قسمت اول معرفی مدرن ترین سبک های تابلوسازی به مدل تابلو وکیوم، حروف برجسته تابلو استیل و نحوه اجرای آنها اشارات و توضیحاتی داشتیم، به جرات میتوان گفت این مدل تابلوها در صنعت تابلوسازی از پرطرفدارترین و جذاب ترین مدل تابلوهایی است که معمولا برای سردرب مغازه و تابلو فروشگاه استفاده می کنند.
حال برای اینکه مبحث خود را کامل تر کنیم به چند مدل تابلو مغازه و تابلو سردرب مغازه میپردازیم. هرچند دامنه مدل های تابلوسازی بسیار متنوع است اما چند مدل خاص وجود دارد که به طور مثال برای سردرب مغازه و تابلو سردرب فروشگاه ها بسیار استفاده می شود.

تابلوسازی و مدل تابلوهای لاس وگاسی: این مدل از تابلو حروف برجسته هم با فلز ساخته می شود و هم با پلاستیک، حروف مانند حروف های دیگر با لبه هایی به اصطلاح لبه از سطح کف حروف به اندازه چهاریا سه سانت بلند تر است. سوراخ هایی روی سطح پلکسی رویی کار با ضخامت هشت سانت یا شش سانت یا چهار سانت ، توسط لیز بریده می شود که لامپ ها از پشت درون این سوراخ ها با ابزار مخصوص بسته می شوند که این لامپ های حبابی دیده شوند در این مدل هم میتوان حروف با پلاستیک ساخته شود هم با فلز وحتی استیل ساخته شود در طرح زیر میتوانید مدل های لاس وگاسی تابلوهای سردرب را مشاهده نمایید.
همان طور که می دانیم لاس وگاس پایتخت تفریح و شلوغی و لامپ ها و نورهای مختلف است و پایتخت سرگرمی جهان لقب داده شده است. در همه شهر لاس وگاس تابلوهایی با نورهای نئون و لامپ های رنگارنگ جلب توجه می کند. البته این مدل تابلوهای مغازه طرفداران خودشان را دارند و به نوع و جنس مخاطب بستگی دارد تا این مدل طرح تابلو استفاده شود. تابلوسازی پاسارگاد به سبک وگاسی طرحی شلوغ به حساب می آید و شاید نوعی هیجان را در مشتری ایجاد نماید اگر به شهر بازی ها و فست فود ها و رستوران ها توجه کرده اید بیشتر از تابلووگاسی استفاده کرده اند. هرکسب و کاری که با جوانان در ارتباط هستند میتوانند با طراحی تابلو مغازه وگاسی ، در واقع توجه گروه مخاطب خود را گرفته است. هرچند باید این را هم بدانیم که تابلومغازه وگاسی هزینه و انرژی بیشتری برای روشنایی دارد و نسبت به تابلوهای مینیمال و ساده که روشنایی واحدی دارند استهلاک و ترمیم بیشتری به مرور زمان لازم است روی اینگونه تابلو ها اجرا شود تا همیشه برقرار باشند.

تابلوسازی پاسارگاد و مدل تابلوهای مغازه کریستالی: تابلوهای کریستالی شاید حدود یکسال است که وارد بازار ایران شده است و طرفداران خود را دارد. تابلو مغازه و تابلو سردرب فروشگاه ها با سبک تابلو کریستالی بسیار جذاب و جالب توجه است.
در این مدل سنگ های آکرولیک یا سنگ های یخی که بصورت کریستال شکل یا براق هستند با چلنیوم ساخته می شود، چلنیوم یک صفحه شیشه ایی بر روی کار زده می شود به جای اینکه سطح پلکسی رنگی باشد، آکرولیک یا سنگ های یخی را با کلوروفورم اسپری میشود روی کار تا آکرولیک ها یا سنگ ها به روی پلکسی سطح چلنیوم چسبیده شود .این حروف تابلو بسیار درخشندگی وتابش دارد و سبب جلب توجه فراوانی میشود.

تابلوسازی پاسارگاد و مدل تابلوهای مغازه لبه سوئدی و لبه هندی: در حروف پلاستیک دومدل قابل ارائه است یکی حروف لبه هندی که سطح با لبه یکدست است و هم سطح که به نام لبه هندی معروف است و در پلکسی کنشکاو پلکسی به ضخامت سه میل داخل تر توسط سیمی مخصوص خط انداخته میشود که پلکسی داخل آن قفل شود، این طرح قیمت مناسب تری به لبه هندی دارد زیرا لبه هندی سخت تر و وقت گیر تر است. تنها تفاوت چلنیوم با لبه هندی یا لبه سوئدی در یکدستی و هم سطح بودن آن است.

تابلوسازی و مدل تابلو مغازه چلنیوم: چلنیوم از تمام سبک های تابلو مغازه بسیار مناسب قیمت تر است زیرا متریال آن قیمت مناسبی دارد و همچنین اجرای آن بسیار راحت تر از باقی تابلوهای مغازه و سردرب فروشگا ها است. لبه های استیل چلنیوم همان رول های چلنیوم در بازار موجود است و همان طور که اشاره کردیم پرطرفدار و مقرون به صرفه است انواع و اقسام این لبه از ایرانی تا چینی در بازار وجود داردکه اصل این متریال درواقع اسپانیا و تایوان می باشد. بازه قیمت متفاوت چلنیوم در بازار ایران به دلیل تنوع متریال های آن است که تابلوسازان استفاده میکنند. معمولا مغازه ها و فروشگاهها از تابلو چلنیوم استفاده می کنند اما این بستگی به سلایق مشتری دارد. با توجه به زیاد بودن مدل های تابلوسازی و سبک های مختلفی که وجوددارد انتخاب کمی سخت می شود اما ابتدا قبل از هر تصمیمی برای تابلو مغازه باید یک مشاور خوب و صادق داشته باشید که هم مباحث هنری را بداند و هم مسائل فنی و تکنیکی ساخت تابلو را و این امر باید کمی با دقت انجام شود زیرا نتیجه بسیار مطلوب خواهد بود صرف کردن زمان و هزینه برای طراحی تابلو مغازه امری نسبی است.

هرچقدر زمان بیشتری صرف گفت و گو و تبادل نظر با طراح تابلو کنید نتیجه ی کار به خواسته های شما نزدیکتر است. تیم تابلوسازی پاسارگاد، به مشتریان خود بهترین مشاوره را جهت انتخاب تابلو ارائه می نماید، اکثرتابلوسازها ممکن است فقط به شما جنبه فنی کار را توضیح دهند اما تابلوسازی پاسارگاد در تهران ، به لحاظ پشتوانه نیرو و پرسنل متخصص در صنعت تابلوسازی صادقانه همراه شما است تا به انتخاب مطلوب خود چه به لحاظ زیبایی بصری و چه به لحاظ بودجه موردنظرتان برسید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.